Proč zákazníci utíkají z vašeho webu? Podívejte se na největší chyby

Máte pocit, že nabízíte skvělé produkty, služby nebo informace, ale uživatelé na stránkách i přesto stráví jen pár vteřin nebo minut? Nemáte konverze, které byste si přáli? S největší pravděpodobností za to může jedna z následujících chyb, kterých se často dopouštíte, i když o tom nevíte. Udělejte si malou kontrolu vlastních stránek a zjistěte, zda neděláte některou z nich. SEO SEOlight.cz vám zajistí, že se taková pochybení na webu objevovat už nikdy nebudou.

Online nákup smartphone

1. Rychlost načítání stránek

Rychlost je velice důležitá a pokud ji nedokážete svým klientům poskytnout, nebudou se u vás zdržovat. Na zaujetí v současnosti máte jen několik vteřin, jinak až polovina uživatelů odejde a najde ji u někoho jiného. Zkontrolujte nejen rychlost, ale také velikost obrázků a fotek, které jsou nejčastějším důvodem velkého zpomalení.

2. Responzivita

Lidé stále více používají na vyhledávání i online nákupy svá mobilní zařízení. A s tím musíte počítat. Ujistěte se, že máte naprosto responzivní zobrazení nejen na notebooku či stolním počítači, ale také na tabletu a smartphonu. Bojovat s nešikovným posouváním článků nebo formuláři o špatné velikosti zaručeně nechce žádný zákazník.

Nákupy kontakt internet

3. Upozornění na HTTPS zabezpečení

Zabezpečení je stále lepší. To ale znamená, že se u vás může objevit upozornění, které hlásí „tento web není bezpečný“. Tím se proklikávat nikdo samozřejmě nechce, a proto byste se měli přesvědčit, že máte naprosto bezpečnou HTTPS, protože to ovlivňuje i funkčnost a efektivitu optimalizace pro vyhledávače.

4. Rychlý a jasný kontakt

Společnost nebo majitel webu, e-mail, telefonní číslo a případně adresa by měla být vždy na místě, kde bude dobře vidět a hlavně půjde o správný údaj. Není nic horšího, než se potýkat s naštvaným zákazníkem, který musel telefonní číslo na vás hledat půl hodiny a potom se půl dne nemohl dovolat. I z tohoto důvodu je lepší uvádět také e-mail nebo kontaktní formulář.